Aller au contenu

Test jungien de la personnalité


Wavebird
 Partager

Déchet(s) recommandé(s)

Le Conseiller - INFJ

Introverted : 67%

Intuitive: 12%

Feeling: 38 %

Judging: 1%

You are:

* distinctively expressed introvert

* slightly expressed intuitive personality

* moderately expressed feeling personality

* slightly expressed judging personality

Modifié par ToxicKev
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

hehe mon nom dit tout

edit: tu tes tromper je suis lautre en haut:

ENTJ

Le général ou maréchal

Membres du forum:

Personnages célèbres:

- Napoléon Bonaparte

- Jim Carrey

- Hilary Clinton

- Margaret Thatcher

Corrigé. Ça marche encore plus!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

ISTP

ISTPs are equally difficult to understand in their need for personal space, which in turn has an impact on their relationships with others. They need to be able to "spread out"--both physically and psychologically--which generally implies encroaching to some degree on others, especially if they decide that something of someone else's is going to become their next project. (They are generally quite comfortable, however, with being treated the same way they treat others--at least in this respect.) But because they need such a lot of flexibility to be as spontaneous as they feel they must be, they tend to become as inflexible as the most rigid J when someone seems to be threatening their lifestyle (although they usually respond with a classic SP rage which is yet another vivid contrast to their "dormant," impassive, detached mode). These territorial considerations are usually critical in relationships with ISTPs; communication also tends to be a key issue, since they generally express themselves non-verbally. When they do actually verbalize, ISTPs are masters of the one-liner, often showing flashes of humor in the most tense situations; this can result in their being seen as thick-skinned or tasteless.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Your Type is ISTJ

Introverted: 78

Sensing: 12

Thinking: 12

Judging: 33

You are:

very expressed introvert

slightly expressed sensing personality

slightly expressed thinking personality

moderately expressed judging personality

eh bin!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Sally est INFJ

Séraphîta est INTP

Votre couple selon les lois de la psyco-analyse soviétique:

Sally:iei

Séraphîta: Lii

Lii+iei= RQ+ ou Requester

iei+Lii= RQ- ou Request recipient

Relations of request are asymmetrical relations; one type requests another. The request recipient's dual seeking function is there quester's creative function, and as a result the request recipient often takes an interest in the requester. However, the requester's dual seeking function is the request recipient's place of least resistance,and the requester finds the request recipient a highly uninteresting person. Relations of request frequently end with the departure of the requester.

On est fait l'un pour l'autre! :wub:

Veux-tu vraiment d'une relation fusionnelle ?

Identity

Relations of Identity describe relations between two individuals ofthe same type. Often, both partners will perceive similar situationsand problems, and will take similar actions. Partners usuallyunderstand the motivations behind the other's actions. A relationshipbetween identity partners is characterized by mutual understanding,self-development, and learning. Each is interested in the other'sideas, and sees their value.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Sally est INFJ

Séraphîta est INTP

Votre couple selon les loi de la psyco-analyse soviétique: Séraphîta est probablement le premier qui va rompre.

Lii+iei= RQ+ ou Requester

iei+Lii= RQ- ou Request recipient

Relations of request are asymmetrical relations; one type requests another. The request recipient's dual seeking function is therequester's creative function, and as a result the request recipient often takes an interest in the requester. However, the requester's dual seeking function is the request recipient's place of least resistance,and the requester finds the request recipient a highly uninteresting person. Relations of request frequently end with the departure of the requester.

Un problème majeur de notre relation. C'est pour ça qu'on s'accorde plusieurs activités individuelles. Sans ça je lui en demanderais trop et elle se sentirait étouffée.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

ENFP

Extraverted 22%

Intuitive 38%

Feeling 38%

Perceiving 22%

Je sais pas si ça me caractérise vraiment bien, je reconnais seulement quelques caractéristiques dans la liste.

Du peu que je t'ai connue, je te vois très bien en champion. Tu comprends les sentiments et les motivations profondes des gens et tu vois ce que ça implique. Or, plutôt que de garder ça pour toi, tu es le genre de personne à les aider avec ça pour ne pas qu'ils ne sombrent dans ce que tu visualises. T'es le genre de personne que j'aimerais avoir comme médecin car tu comprends les gens en plus d'être capable de leur communiquer.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

C'est une des sections que je visite et qui m'intéresse le moins.

Disons que tous ceux qui la visitent sont nécessairement INT, mais que tous ceux qui sont INT ne la visitent pas nécessairement.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Pareillement.

(Ok, je veux pas faire mon baveux, Locke, mais j'ai pas pu m'empêcher de rire en pensant que ça aurait été drôle que j'ai de la réputation pour ce post là mais pas toi)

haha. C'est vrai. Tient.

Non j'apprécie comme tu désamorces le "sérieux" que j'ai pris.

Modifié par Locke
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

On commence à avoir de la diversité! C'est drôle tout de même qu'Otto von Bismarck obtienne le résultat de général et que Locke obtienne celui de théoricien (philosophe). Coïncidence? I don't think so.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

INFJ !

is a more private person than the Teacher. They, too, can be found in the field of education as a professor , teacher, counselor, or educational consultant. Sometimes they feel a strong calling toward the religious life as clergy, nun, or director of religious education. Social service jobs, such as social worker, social scientist, or mediator can fit their needs. Some Counselors work in human services, marketing, or as a job analyst. Others are drawn to the arts as a novelist, designer, or artist. Says Benito, "My art is very personal. It expresses who I am at the same time reaching out to draw the viewer in. My art changes the viewer's perspective of reality."

hahahha ouin ben je suis dans le bon domaine de travail :P

Modifié par Limette
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Je veux revenir!
 Partager

×
×
  • Créer...