Aller au contenu

Radio Depotoir


Esch
 Partager

Déchet(s) recommandé(s)

http://www.youtube.com/watch?v=QkL6Aq58Jls

I took my love and took it down

I climbed a mountain, I turned around

And I saw my reflection in a snow covered hill

'til a landslide brought it down

Oh, mirror in the sky, what is love?

Can the child within my heart rise above?

Can I sail through the changing ocean tides?

Can I handle the seasons of my life?

Well, I've been afraid of changing cause I've

Built my life around you

Time makes you bolder

Even children get older

And I'm getting older, too

I'm getting older, too

I took my love and took it down

I climbed a mountain, I turned around

And if you see my reflection in the snow covered hill

The landslide brought it down

The landslide brought it down

Sublime, sublime.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

The Mount Fuji Doomjazz Corporation : Egor

the-mt-fuji-egor-nouvel-album-pochette.jpg

1. Лифт машины 16:36 (01 - Elevator of the Machine)

2. Стучать кулаком Лестница 13:05 (02 - Knock By the Stairs)

3. космонавт Распутина 22:19 (03 - Cosmonaut (Rasputina))

4. Стекло Уничтожено 16:51 (04 - Glass Is Destroyed)

Vous pouvez écouté l'album au complet sur http://www.tkde.net/tkdenet/tkde.html

Définitivement un excellent album à écouté lorsque vous voulez vous détendre et voyager paisiblement dans des atmosphères étranges.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

(modifié)

the Mars Volta Noctourniquet

marsvolta.jpg

J't'en train de me faire le nouveau de Mars Volta Noctourniquet et, fuck, mon dieu que c'est du pur délice. C'est vraiment du miel pour les oreilles. Y'a tellement de différents layers de son divers, c'est vraiment d'la musique de défonce.

Jusqu'à maintenant ça se classe dans mon top 5 de l'année.

Ce band-là déçoit jamais et ammène toujours un son nouveau et intéressant tout en restant Mars Volta. Le seul album que je suis incapable d'aimer c'est Amputhecture.

Modifié par Louise Cyphre
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

WIKI:

Omar Souleyman is an Arab musician from Ra's al-'Ayn, Syria, in the north eastern region of Syria.[1] He began his career in 1994, working with a number of musicians with whom he still performs, and around five hundred studio and live albums have been released under his name. (Eighty percent of those releases are recordings made at weddings and presented to the married couple, which are later copied and sold at local kiosks[2].) His music has reached a wider audience in recent years due to theAmerican label Sublime Frequencies, from which he has been able to tour extensively and release three records. He appeared at the Glastonbury Festival in 2011, and performed during Chaos in Tejas in Austin, Texas in June 2011[3] . Souleyman has been chosen by Caribou to perform at the ATP Nightmare Before Christmas festival that they will co-curate in December 2011 in Minehead, England.[4] In 2011 he recorded three re mixes for Björk's Biophilia, all found on the second disc of her "CrystallineSeries".

He performs traditional Middle Eastern songs in Kurdish and Arabic. Gorillaz frontman Damon Albarn confirmed that the band collaborated with Souleyman on a track that did not make their 2010 album Plastic Beach, Albarn said that the track will see a release one day, upon completion.

  • J'aime! 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

the Mars Volta Noctourniquet

J't'en train de me faire le nouveau de Mars Volta Noctourniquet et, fuck, mon dieu que c'est du pur délice. C'est vraiment du miel pour les oreilles. Y'a tellement de différents layers de son divers, c'est vraiment d'la musique de défonce.

Jusqu'à maintenant ça se classe dans mon top 5 de l'année.

Sti D'agasse pisette!

Juste une image? Y est où le Play!?

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • xdrox a libéré ce sujet
  • Abereau a épinglé ce sujet

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Je veux revenir!
 Partager

×
×
  • Créer...