Aller au contenu

Test de personnalité amoureuse - Est-ce que vous pesez dans le game ?


Déchet(s) recommandé(s)

Ostie de timing laid pour faire un test de même considérant que je suis en pleine noyade mais Coudonc, j'ai arrêté de pleurer 5 minutes. Ça fait du bien.

Half-Cocked

Random Brutal Sex Dreamer (RBSD)

RBSDf.gif

Fiery. Hungry. Blatant. Sexual. Christ. You are Half-Cocked.

There’s a lot of wild lust inside you, banging around, that much is obvious. There’s also a lot of untamed emotion. When either escapes, look out. One minute you’re completely together, the next you’re a howling gale of hormones and opinions.

Outside relationships, your intense, mercurial personality makes you a charmer. You can be fiercely devoted, and it’s likely that many of your friends will be friends-for-life. Of course, your enemies are likewise certain and zealous, especially your exes and their therapists.

You will find the right person. In the short term, he’s someone virile who won’t sweat your imperfections. In the long term, he will be someone mature and caring who will grow to love them.

Your exact female opposite:

The Maid of Honor

Deliberate Gentle Love Master

CONSIDER:

The Playboy (RGSM)

The Billy Goat (DBSD)

ALWAYS AVOID:

The Slow Dancer (DGLD)

  • J'aime! 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Me semble que ça fitte moyen, mais hey j'me plaindrai pas, la classe ce veston!

The Bachelor Deliberate Gentle Sex Master (DGSM)

DGSMm.gif

ALTERNATE ENDING: You will die broke and alone. Vermin will feast on your ragged body for five days before the groundskeeper notices. The thing is, when somebody dies in a public restroom, the natural odor of his decomposing flesh is often masked by the feces smell.

Tout ça pour dire que c'est de la daube ce test.

  • J'aime! 3
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

The Venusaur, Solar Beam Mother Fucker (SBMF)

Venusaur_by_Xous54.png

You are a badass motherfucker and you don’t give a shit about anything. Everyone wants to eat your pussy because it tastes like fuckin’ flower and sunshine.

  • J'aime! 2
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Tu me rappelles le temps où, le front huileux, je poppais un bac de recyclage en plein milieu de la rue pis que ma mère, en jaquette, gueulait FRAAAAAANÇOIS de son perron.

Mais je l'entendais pas parce que dans mes oreilles :

  • J'aime! 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Mon ex m'écoutait pas, elle a terminée avec un black eye. - Bobby Dupuis.

Une autre salope qui essaie de se faire passer pour une femme battue.

Belle vengeance.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

(modifié)

Tu ravalerais tes paroles si tu en savais autant que moi.

Que sais-tu ?

Une autre salope qui essaie de se faire passer pour une femme battue.

Belle vengeance.

Non elle devait avoir ces raisons - Murphy cooper, feministe afirmé. Modifié par Nuage
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Moi et 1984 devrions aller prendre un verre!

The Sudden Departure

Random Brutal Love Master (RBLM)

RBLMf.gif

Sweet. Dear. Loving. At Gate 18. Final call. You are The Sudden Departure.

You’ve been in a lot of serious relationships. More than a few have ended ugly. Uglily. Whatever. Our guess is that you’re a really fantastic girl who doesn’t really know what she wants, and you’ve broken a few hearts as a result. You fall for people easily, and you enjoy the feeling of falling in love, but once you’re there, either boredom or the old “grass is greener” syndrome sets in. The mind wanders, and with it goes the flesh. And then the toiletries.

We know you’re not the classic “love ’em and leave ’em” type, at least not in a purely sexual sense. You have too many serious bonding tendencies for that. But even though you’re theoretically looking to settle down, you don’t settle long on one person. “Serial monogamist” is probably something you hear a lot. “Emotionally loose” is another way to put it. To the poor guys eating your dust and sniffing your panties, it doesn’t really make much difference. Of course, it’s not really your fault that people get hurt. You have every right to move on when you choose.

Ok pour le verre, n'empêche à regarder les autres, notre profil "Eternelle insatisfaite lache" est de loin le pire de tous je trouve.

A regarder la liste des qualités, par exemple, nous n'avons que "fantastique" pour nous caresser dans le sens du poil, c'est pauvre

Par contre, l'image pour illustrer l'exemple est de très loin la plus cool de toutes

N'empêche, c'est désespérément vrai : je suis selective mais coeur d'artichaud, je tombe super facilement amoureuse une fois que je suis sous le charme de quelqu'un. Je vois les choses en mode arc en ciel pendant un temps, et après je cerne mortellement la personne avec qui je suis pour constater toutes les barrières infranchissables et futures entre nous; ça n'est que plus compliqué lorsque je reconnais des comportements déjà expérimentés auparavant, car à ce moment là je deviens méfiante et probablement plus distante et mélancolique. Ceci dit, je ne me barre jamais d'un coup d'un seul, je mets toujours du temps à me détacher des gens dont j'ai été intime. Mon esprit, par contre, est constamment en quête fantasmagorique de mieux.

  • J'aime! 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Ostie de timing laid pour faire un test de même considérant que je suis en pleine noyade mais Coudonc, j'ai arrêté de pleurer 5 minutes. Ça fait du bien.

Half-Cocked

Random Brutal Sex Dreamer (RBSD)

RBSDf.gif

Fiery. Hungry. Blatant. Sexual. Christ. You are Half-Cocked.

There’s a lot of wild lust inside you, banging around, that much is obvious. There’s also a lot of untamed emotion. When either escapes, look out. One minute you’re completely together, the next you’re a howling gale of hormones and opinions.

Outside relationships, your intense, mercurial personality makes you a charmer. You can be fiercely devoted, and it’s likely that many of your friends will be friends-for-life. Of course, your enemies are likewise certain and zealous, especially your exes and their therapists.

You will find the right person. In the short term, he’s someone virile who won’t sweat your imperfections. In the long term, he will be someone mature and caring who will grow to love them.

Your exact female opposite:

The Maid of Honor

Deliberate Gentle Love Master

CONSIDER:

The Playboy (RGSM)

The Billy Goat (DBSD)

ALWAYS AVOID:

The Slow Dancer (DGLD)

Ben voyons! Pourtant on s'entend bien. Il est vrai que l'amour et l'amitié ne sont pas choses pareilles.

The Slow DancerDeliberate Gentle Love Dreamer (DGLD)

DGLDm.gif

Steady, reliable, and cradling her tenderly. Take a deep breath, and let it out real easy...you are The Slow Dancer

Your focus is love, not sex, and for your age, you have average experience. But you’re a great, thoughtful guy, and your love life improves every year. There’s also a powerful elimination process working in your favor: most Playboy types get stuck raising unwanted kids before you even begin settling down. The women left over will be hot and yours. Your ideal woman is someone intimate, intelligent, and very supportive.

While you’re not exactly the life of the party, you do thrive in small groups of smart people. Your circle of friends is extra tight and it’s HIGHLY likely they’re just like you. You appreciate symmetry in relationships.

Fait surprenant, je suis compatible avec Daleko, Aradia et Ecce Hommo.

Ecce???? Haha. Test de pacotille.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Je veux revenir!
 Partager

×
×
  • Créer...