Aller au contenu

Le sujet où on se moque des conspirationnistes


Déchet(s) recommandé(s)

Merde... Effectivement, c'est une MK ultra et je postais ces images dans le but d'activer d'autres MK ultras qui pourraient surfer sur le dépotoir. (une de mes théories farfelues préférée)

An outgrowth of that project is unofficially referred to as “Project Monarch”. It is a mind control technique which exposes the subject to a trauma so violent that his/her mind creates a dissociation. The victim’s brain becomes compartmentalized and a new personality, which is then molded and educated by the manipulators, emerges.

During their reeducation, subjects are said to be exposed to numerous symbols such as trees, spider webs, masks, mazes, butterflies, etc. They are also shown movies which contain specific symbols (or “triggers”) such as The Wizard of Oz and many Disney Movies. The same way those subjects are brainwashed and reeducated, mass media conducts a large scale mind control project, which starts at birth with Disney movies and continues with Hollywood flicks and music videos.

Now, remember when Britney Spears shaved her head bald? This is a typical act of MK ULTRA victims who are trying to break free from their mind control. They shave their heads because they know sub consciously someone is messing with their heads (literally, and experimentally) so they shave their head bald as an attempt to stop getting their heads messed with.

Yeah, right.

  • J'aime! 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

307 (22) "Brain Invaders" December 17, 2012

Ventura interviews a group of so-called "targeted individuals" (or "TIs") - people who claim that they are being manipulated and tortured by mind-control signals after they have spoken out against the government. He further looks into the technology that could be behind these attacks, such as microwave transmitting GWEN towers, and meets with insiders who claim to have worked on and developed the technology for the government that began with Project MKUltra.

Quesque tu penses reda des gens qui au lieu de quitter les usa et arreter de souffire psycholiquement continue de souffrir et reste au usa...

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Le projet MK-Ultra, précédé entre autres du "Bluebird/Artichoke project" et du "Chatter project" a bel et bien existé et consistait en une série d'expérimentations illégales conduites par la CIA sur le mind control. Le projet a été rendu public vers 1975, où il aurait avorté.

Sans adhérer à n'importe quelle théorie farfelue lancée par un utilisateur youtube, il faut quand même avoir de sérieuses oeillères pour ne pas s'apercevoir de quelque chose de louche. Il suffit de jeter un coup d'oeil à l'économie. L'histoire - à toutes ses époques - nous a montré que le complot et la conspiration existaient. L'idée d'une conspiration mondiale n'a rien d'extraordinaire. L'idée, c'est de garder l'esprit ouvert sans pour autant gober n'importe quoi.

  • J'aime! 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Je veux revenir!
 Partager

×
×
  • Créer...